وصیت نامه ی شهید سید علی نبـــــــــوی

 

خدایان از پدر و مادر و زن و فرزند خویش دست شسته و

به حکم وظیفه شرعی خویش که همان شرکت در جبهه نبرد

علیه دشمنان قرآن است،عمل نمودم

و عاجزانه از تو می خواهم پس از شهادتم به آنها(خانواده)

در تحمّل مصائب و سختیها صبر و شکیبایی عطا فرمایی

و آنان را به راه راست هدایت کنی و سعادت دنیا و آخرت را نصیبشان گردانی...

 

 در پایان از پدر،مادر،همسر،برادر و اهل خانواده ام

و همچنین پدر خانم (حاج آقا صالحی)و مادر خانم و خانواده آنان

که در حق اینجانب بسیار لطف داشته و متحمل زحمات زیاد شده اند

و در این شرایط قادر نیستم دِین خود را به آنها ادا کنم،

عذر خواهی و طلب حلالیت می کنم و می گویم: اجرشان با خدا.

به همسر و فرزندانم توصیه می کنم که صبر و تقوا پیشه خود سازند

و همیشه در هر حال خدا را ناظر بر اعمال خود بدانند...

راهش پر رهرو باد...

 

 

 

از خدای منّان طلب میکنم

که همسـر شهید نبوی (حاج خانم معظّمه صالحی)

که معاون مدرسه ای که من توش درس میخونم هستن،

و آقا مصطفی و زینب خانم،فرزندان ایشان رو

در پناه خویش نگه داره و عمر بهشون عمر پربرکتی بده...

 

 



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت20:25---27 دی 1394
روحش شاد باشه.ان شاءالله بتوانیم راهشان را ادامه دهیم
پاسخ:ان شاءالله


رویا
ساعت20:24---27 دی 1394
روحشون شاد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب ها :